Pages

Monday 18 February 2013

Bau yg kurindu...



Assalam..

Hari ni start keje selepas bercuti panjang...bile da cuti lame2, mulalah malas je nk bangun g keje..msh dalam mood cuti..

Malam td, masa solat Isyak waktu aku sujud, tetiba je aku terhidu satu bau..bau yg cukup aku kenal...bau deodorant yg arwah pakai..peliknye, bau tu ada ms aku sujud je..bila bangun bau tu hilang..yg lg pelik, sejadah yg aku guna tu aku baru je beli..lepas solat, aku amik sejadah tu dan aku cium berulang2 kali..tapi bau tu xde..nk kate mainan perasaan, mustahil sebab memang aku ade terhidu bau tu time sujud..setiap kali sujud..bayangkan solat Isyak 4 rakaat ade bape kali sujud?? so sepanjang tu la aku bau..

Mungkin Allah hadirkan dia ms tu...tapi aku sebagai manusia biasa xbleh nampak..sebab dalam sujud dan doa yang aku panjatkan setiap hari, aku mohon pd Allah agar temukan aku dengan dia..agar hilang rs rinduku..aku mohon agar Allah jaga dirinya..dilindungi dari azab kubur dan seksa api neraka..Wallahu'alam..


No comments:

Post a Comment