Pages

Wednesday 6 February 2013

Pertemuan Kami....Part 2

Assalam...

Hari ni nak sambung cite smlm..sepanjang kami di Tingkatan 4, xbyk perkara menarik berlaku..lebih kepada hubungan sebagai teman sekelas..tambahan pulak Mr Ronnie time tu da ade GF..aku pulak ade BF...senior sekolah tu jugak..hehehe..cume sepanjang aku sekelas ngn dia kami mmg asyik bergaduh..aku mmg benci sgt kt dia sbb asyik nk sakat aku je...yg menariknya, kami bersaing secara sihat dlm pelajaran...

Bila masuk form 5, kami masih lg sekelas..seingat aku, kami mula rapat selepas arwah terlibat dengan 1 kes pergaduhan kt sekolah..ntah mcm mana, tergerak hati aku nk bg surat kt dia..mcm2 yg aku tulis dlm surat tu..tp semuanya berunsur nasihat...dan ayat terakhir dalam surat tu aku tulis cmni:

'Aku sayangkan ko..aku xnk ko sia2kan hidup ko dengan benda2 yang mengarut macamni..ko kena igt, parents ko hanta ko jauh2 sbb diorg nk tgk ko berjaya...'

Dan kerana surat itulah, kami mula rapat...sedangkan ms tu jugak aku masih lg berhubungan dengan senior itu..tp cinta jarak jauh la..sbb dia da abis SPM..arwah ms tu seingat aku baru break off dgn GF dia...


To be continued....

3 comments:

  1. just continue what u want to do...please share with us if you feel something want to tell.i'm here for you...i hope we can meet together...

    ReplyDelete
  2. Thx ayu..rinduuuu sgt kt ko...nnt kite jumpe k..

    ReplyDelete
  3. Mcm baca novel la rasa ...eerrmmmm.....klu ini dpt meringankan ieja teruskan sayang .....eerrmmmm tqsm coz sharing love story ni kat kami2.....part 3 panjang sikit boleh baru nak baca n mghayati dah habis heehhebeb ....love u ....-k.maz-

    ReplyDelete