Pages

Thursday 21 March 2013

Janji yang tidak tertunai..

Assalam semua..

Hari ni aku kembali bekerja seperti biasa..pg ni Alhamdulillah dapat berkongsi rezeki dengan anak2 buah aku kt opis..kami sarapan di McD Seksyen 3 bersama-sama..sebagai penghargaan trhadap sumbangan dan sokongan mereka pada aku selama ni..

Entri kali ni aku nk cite sikit pasal janji2 aku pada arwah suami yang tak sempat nk ditunaikan..Antaranya:

1) Nak bawak arwah pegi bercuti kt Pulau Perhentian sebagai hadiah anniversary kami tahun lepas..
2) Nak bawak arwah pegi menunaikan umrah tahun 2014..
3) Nak bawak arwah melancong ke Europe tahun 2014...
4) Nak belikan arwah Super Bike...
5) Nak kurus macam masa zaman sekolah dulu..berat 45kg okay!!
6) Nak beli kereta baru utk arwah...

Hmmmmm...tu la antara janji aku pd arwah yang tak sempat nk ditunaikan..so now, aku akan cube tunaikan janji aku pd arwah mana yang boleh..n yg penting..contoh nk pegi umrah..walaupun xdpt bawak arwah, Insya Allah aku akan buatkan umrah utk dia..doakan agar Allah beri kesempatan pada aku yea...Insya Allah...aminnnnn...

No comments:

Post a Comment