Pages

Wednesday 20 March 2013

Mudahnye melafaz sayang..

Assalam..

Hari ni aku hanya berehat di rumah..MC..demam panas pulak..sejak arwah xde ni,makin kerap pulak aku jatuh sakit..ujian utk aku barangkali..apapun aku bersyukur atas nikmat yang diberikan ni..Entri kali ni nk cite psl sesorg yg baru aku kenal xsampai seminggu pun..sesorg tu adalah kwn arwah..yg baru tau pasal ketiadaan arwah..

Aku hny kenal melalui WeChat..tgk dr profile picture shj..umur aku agak dlm 40++..arwah mmg ramai kawan dr pelbagai usia..so xmustahil la kwn2 dia ada yg lebih berusia dr kami..ape yg aku nk cite ni semua psl hamba Allah itu..aku xtau knape dia mudah sgt nk lafaz perkataan sayang pd org yg br kenal..even xpernah jumpa pun..mudah sgt nk ckp sanggup temankn aku, bleh bahagiakn aku..malah bleh manjakan aku..xfaham dgn org mcm ni..atau org mcm aku ni..yg pegang status balu ni mudah sgt org nk amik kesempatan? Syukur aku diberi kekuatan oleh Yang Maha Esa utk berterus terang dgn dia..aku katakan, aku belum bersedia utk semua itu..kerana cinta dan sayang aku masih utuh utk arwah suami ku..pdMu Ya Allah,andai permintaanku ini tidak menjadi suatu kesalahan,Kau kabulkn la Ya Rabb..Aku mohon pdMu agar hatiku Kau tutup serapat2nya dari mencintai lelaki lain selain dr arwah suamiku..aku mahu bersama suamiku kembali di alam yg abadi nanti..Aminnn..

No comments:

Post a Comment