Pages

Thursday 28 March 2013

Tak suka!!!!!!!!

Assalam...

Aku xsuka orang yg mudah sangat nak cakap rindu dan sayang pada seseorang yg baru dikenali...bagi aku, dia memang berani mati punya org..xsampai seminggu kenal da berani nak feeling2...sedangkan aku pernah ckp yg aku belum ready lagi untuk semua tu...aku masih sayangkan arwah suami aku...seboleh2nya aku xnk kecikkan hati sesapa..mmg aku xbleh nak halang perasaan org terhadap aku...tp aku mohon sgt..hormatilah hak aku..

Kadang2 semua ni wat aku bertambah stress...sedangkan aku sgt memerlukan ketenangan...memang berat sungguh dugaan buat aku...satu persatu ujian diterima..banyak hati yang perlu aku jaga..keselamatan diri aku juga perlu difikirkan..aku perlu bijak menyusun kata agar tidak ada pihak yang berkecil hati..risau andai ada yang sampai berdendam..mudah2an Allah lindungi aku dari semua itu...rasanya macam nak nangis sepuas2 ati aku n nak luahkan pada arwah apa yang aku alami saat ini...

No comments:

Post a Comment