Pages

Friday 12 April 2013

Birthday Celebration

Assalam..

Pagi ni aku n kwn2 di opis sempat menyambut ulangtahun kelahiran salah seorg staf kt sini..Actually besday dia smlm..tp td ms aku n sorang lg ank buah aku kuar, tibe2 terpikir nak beli kek..selepas selesai semua urusan, kami terus pegi Secret Recipe utk beli kek..kek yg dipilih da tentu la Chocolate Indulgence...ramai yg suka kann..so otw balik opis tu, aku pakat ngn anak buah aku, nk surprise kan besday boy..mmg haru jugak la sbb bile bukak pintu opis, besday boy ade plak kt depan pintu..mujur ms dlm kete aku da pakat ngn anak buah aku tu, utk cover aku..so dia pun tarik la besday boy..aku pun cepat2 la lari masuk dalam bilik aku utk nyalakan lilin...akhirnya, surprise kami pun menjadi jugak...so kt bawah ni ade gmbr yg sempat aku snap utk birthday celebration kali ini...to Solihin a.k.a Mr Soley, happy belated birthday my dear..moga jadi anak yg soleh sesuai ngn nama awak yea...n semoga terus maju dalam hidup..be mature okay..jgn byk main...hehehehe...adios....



No comments:

Post a Comment