Pages

Monday 1 April 2013

Kata Putus..

Assalam....

Actually xde mood nk post new entry..mood da ke laut..semangat da makin pudar..xtau camne nk luah kan apa yang aku rs saat ni...bukan putus asa dengan hidup sbb berdosa kalu kita putus asa dengan hidup kita kan..cuma aku rs macam kosong je life aku sekarang ni..kadang-kadang rs bosan...ermmmm..ntahla..banyak faktor kot yg buat aku jd cmni...antaranya suasana kt tempat kerja..honestly aku mmg da bosan sangat ngn tpt kerja aku...org2 kt opis aku asyik la nk bermasam muka..pas satu isu ke satu isu yg lain pulak..tension n stress sgt la...yg sorang rs cam diri dia tu hebat sangat...semua org salah..dia je yg betul n baik..n rs cam lawa sangat la konon...semua org pun dia nk pengaruh jgn kawan ngn org tu, jgn kwn ngn org ni...suka sgt bawak mulut...pastu kutuk org tu xcantik la, org tu muka cam apa la....bila org kutuk dia, tau pulak nk melenting..ckp org meroyan..pdhal yang dia tu meroyan xsedar diri pulak kannn..haishhhh..xfaham tul...

Aku rs aku perlu buat satu keputusan muktamad..makin lama aku makin bosan dgn tpt kerja aku...xmcm masa mula2 masuk dulu..dulu mmg best..xde org2 yg dok suka menghasut n memecah belahkan hubungan org..tp sejak si dia yg perasan vogue tu masuk....hancur opis aku..pastu xnak ngaku pulak yg dia tu parasit..ckp org lain yg dengki la...ntahla..makin tension plak bile ckp pasal dia..

So...aku perlu decide secepat mungkin....Moga Allah bukakan jalan utk aku agar pilihan itu adalah satu pilihan yg tepat...aminnnn....

No comments:

Post a Comment