Pages

Friday 12 April 2013

Semoga berbahagia...

Assalam..

Just nk share berita gembira yg aku dpt sejak beberapa hari lg..ade sorg kawan aku xlama lg akan bertunang dgn pilihan hati dia..actually bakal tunang dia tu pun aku kenal..akhirnya hubungan mereka akn melangkah ke fasa baru jugak..Alhamdulillah..org ckp kalu da jodoh, xkemana kannn..utk meraikan psgn ni, aku awal2 da jnji nk dtg ms e-day diorg..n sebagai tmbhn aku akn sponsor kek utk pihak pompuan, handmade chocolate utk pihak lelaki..to be fair la kan..kalu x nnt ade yg kecik ati plak..lgpun dua2 aku kenal..so both of u...i wish u happy e-day in advance..may Allah bless both of u..and may happiness belongs to you until your last breath..waktu brtunang ni byk dugaan yg bkl korg hadapi..so tempuhi la dgn tenang dan bijak..love both of u..adiossss..

No comments:

Post a Comment