Pages

Saturday 14 June 2014

Preparation begin..

                    Assalamualaikum...

Entry kali ni just nk cite psl preparation for my big day..yea..aku nk kawin..jodoh aku secepat ini..seriously aku xsangka...puas aku tolak tp da takdir Allah kan...ditemukan pula dgn sahabat lama zaman form 1-3..yg da 16 thn lost contact..semuanya gara2 whatsapp group..pertemuan pertama kami slps 16 thn ialah semasa ceramah Ust Kazim Elias kt surau sek 9..xsangka sungguh..tp Alhamdulillah..aku terima seadanya ketentuan Illahi..mungkin ini yg terbaik buat diriku..Allah kan sebaik2 perancang..

Berbalik kpd tajuk entry kali ini...aku da mula buat persiapan sikit2..baju nikah n kenduri da siap beli..bekas utk goodies budak2 pun da settle..now nk start buat paper bag utk tetamu..DIY je..tp paper bag DIY ni aku wat xbyk..dlm 200pcs je..balance beli siap je..yg DIY ni khas utk sedara mara,kwn rapat n belah lelaki..

Apa yg aku nk letak dlm paper bag tu nnt?? Surprise..okaylah..to be continued soon...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment