Pages

Wednesday 15 October 2014

Happy Eday sister!

11 Okt baru2 ni adik arwah hubby a.k.a Faradiana selamat brtunang dgn pilot kesayangan dia tu a.k.a Fidzry..Alhamdulillah..1 langkah lg ke alam rumahtangga..majlis mmg sgt meriah bile sedara mara semua brkumpul..smpai xkering gusi menahan tawa..tp akhirnya aku tewas juga..tewas bila tgk muka adik..aku tringatkan arwah abg dia..immediately air mata aku mengalir smpai xmampu nk tahan..entah kenapa aku jd lemah..aku tau kalu arwah masih ada dialah org yg plg sibuk..n yg plg gembira sbb satu2nya adik dia da brtunang n xlama lg akan jd isteri org..
apa yg plg aku rindu bile time2 kenduri ni ms arwah dok sakat aku..yup..arwah mmg suka sakat aku..plg dia suka cubit n tarik pipi aku..cm yg pernah aku cite dulu..kalu xcukup 100 kali arwah mmg xkan berhenti cubit..dia mmg akan kira..kalu xcubit pun dia akan kepit aku dok celah ketiak dia..owh how much i miss that moment..

No comments:

Post a Comment