Pages

Sunday 29 June 2014

Ramadhan Kareem

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih diberi kesempatan olehNYA utk kita menyambut bulan mulia Ramadhan Al Mubarak pd thn ni..n ini adalah Ramadhan ke 3 tanpa seorg insan yg brnama Ronni Zulhamdi b Abdul Majid..sayu hati ini xperlu diungkap lg..hanya Dia yg memahami..
Masih trbayang kerenah arwah sepanjang bulan Ramadhan ketika hayatnya masih ada..xkira waktu sahur ataupun brbuka..ketika sama2 mncari juadah di bazar Ramadhan tatkala aku tiada daya utk memasak..
Tp dlm byk2 menu samada yg dibeli atau yg aku masak, arwah plg suka nasi grg special yg aku msk utk dia ms sahur..smpai dia request ns grg tu kalu bleh nk hari2..😅
1st time watkn ns grg tu spjg hari arwah dok sebut2..sejak dr tu setiap kali nk wat ns grg dia akan request ns grg special tu..xnak yg lain da..actually ns grg tu sama mcm yg aku msk sblm2 ni cuma aku tmbh beberapa bhn dlm ns grg tu..so rs dia jd lbh special..tp sejak arwah xde mmg aku da xwat ns grg special tu..xtau la smpai bile..
Utk Allahyarham Ronni Zulhamdi b Abdul Majid:
"Sy xpernah lupakan awk walau sesaat pun. Walaupun awk telah pergi dr dunia ini wat selama2nya tp awk tetap hidup dlm hati saya..andai ditakdirkan sy bertemu jodoh,percayalah..masih ada ruang dlm hati sy utk awk.."

No comments:

Post a Comment