Pages

Sunday 14 April 2013

Confirm Booking...yahooooo..

Assalam..

Akhirnya selepas puas brfikir sedalam2nya, percutian yg dirancang Insya Allah bakal menjadi...actually aku plan nk bawak arwah hubby tp apekan daya, dia pergi dulu sblm sempat aku tunaikan janji aku pd dia..xpelah, walaupun tanpa dia, tp dia tetap dalam hati aku..so kemana destinasi percutian aku kali ni??hmmmmm..kali ni aku akan jelajah europe..hoyeeee..tiket da selamat booking n payment pun da settle..aku decide pegi turun kt london..tp blk dr german..utk kali pertama ni aku akan jelajah Great Britain, German, France,  Itali and Spain..next time bleh g tpt lain plak..

Actually utk kos keseluruhan percutian aku kali ni lbh kurang rm18k..termasuk return flight ticket n penginapan..duit shopping n mkn minum aku..setiap negara yg akan aku pegi nnt, ade kwn aku..diorg la yg akan bwk aku round2 kt sana..ade jugak kwn arwah yg akan jd tourist guide aku sbb aku g sne sorang2..beraninya la kannn..walauapapun, aku akan pegi lepas pilihanraya nanti sbb aku bertugas ms pilihanraya..kali ni aku jadi Ketua IT Pusat Daerah Mengundi..since tugas aku ms pilihanraya nnt agak penting, so skrg ni tiap2 mlm aku mmg busy..attend meeting, taklimat, kursus n mcm2 la..agak kelam kabut tp aku suka n happy..at least bleh kurangkan rs boring kalu dok kt umah..

Rasa xsabar nk tggu pilihanraya sbb abis je pilihanraya aku bleh fokus utk europe trip pulak...boring la kalu cuti asyik g negara seberang jek..;-p

No comments:

Post a Comment