Pages

Monday 29 April 2013

Demam PRU-13...

Assalam..

Sekarang ni mana2 kita pegi org dok heboh pasal PRU..semuanya sibuk cerita pasal calon2 yang bertanding..ade jugak yg sama sibuk berkempen..kalu kt jln raya memang happening la kannnn..penuh dgn poster calon n bendera parti2 yg bertanding...SPR da umumkan tarikh mengundi iaitu pada 5 Mei 2013..actually tarikh tu sehari selepas genap setahun arwah hubby tinggalkan aku..4 Mei 2012..tarikh yang memang akan terpahat dalam minda aku..tarikh yg mengubah segala-galanya...

Tak sangka, da setahun kannn..tp sayang aku pd arwah xpernah berubah..malah makin bertambah..Insya Allah 3 Mei nanti aku n family arwah akan buat Kenduri Tahlil sikit utk kawan2 dan jiran2 kt TTDI...pastu 8 Jun nnt aku n family aku pulak yg akan buat utk family, kawan2 n jiran2 kt umah mak aku..even da setahun arwah pergi, aku xpernah rasa jemu utk ziarah kubur arwah..mcm yg aku pernah bgtau..aku akan rs tenang sgt bile berada kt kubur arwah..

Semoga aku akan lebih tenang menghadapi hari2 mendatang..aku yakin, Allah telah tentukan yang terbaik utk aku..Insya Allah..


No comments:

Post a Comment