Pages

Tuesday 26 March 2013

Tanpa Tajuk...

Assalam...

Alhamdulillah hari ni masih diberi kesempatan untuk menghirup udara dan bernafas di atas muka buku muka bumi ini...Hari ni jugak aku menggayakan fesyen baru bertudung..hahahaha..selalu aku pakai setakat pin kanan kiri..hari ni wat ala2 Hana Tajima la pulak...ayat xbleh blah

Sebenarnya nk cite, mlm td dua kali aku mimpikan arwah...mimpi pertama terus aku trjaga and sempat berfikir sejenak maksud mimpi tersebut...arwah datang kat aku n tanya kat aku samada aku masih setia pada dia atau x...muka arwah nampak sedih..dia takut aku da ada pengganti dia..padanya aku katakan...Ya, saya masih tetap setia pada awak..lepas je aku ckp cmtu, arwah terus hilang..masa tu la aku terjaga..

Untuk mimpi kedua rsnye xperlu aku cite..cukup untuk kenangan indah aku sahaja..cuma yang pasti arwah hadir lagi kali kedua mlm td dengan wajah yang sangat berseri...dan aku trjaga n tgk jam baru kul 5.12 pagi...dan pagi ni aku kerja dgn perasaan yang sangat gembira.....cume otw g keje td ms tringatkan mimpi pertama tu hati aku jadi sayu dan sedih...aku tau arwah sedang menunggu aku kt sana..kalu aku khianati janji kami, pasti arwah akan bersedih..


No comments:

Post a Comment