Pages

Saturday 16 March 2013

15 Mac...

Assalam...

Kenapa dgn tarikh 15 Mac tu yea....actually tarikh tu arwah declare sbg tarikh kami start couple ms skolah dulu..aku sendiri xigt bile kami start couple..rupe2nya arwah igt n dia yg declare..so since that, every year kami akan celebrate tarikh tu...kire cm anniversary hubungan kami la..tp x la celebrate beria...just wish each other n bg present..tu pun xselalu bg sbb kami utamakan anniversary nikah..cume thn lepas (2012), masa arwah wish kt aku dia ade tny kt aku..samada aku perasan atau x ngn tarikh 15.3 tu..aku tny dia blk ape dia sbb aku xnmpk pulak ape yg trsurat n trsirat di sebalik angka 15.3 tu..then arwah bgtau..kan tarikh tu kalu dipusing2kan sama cm tarikh nikah kite..ha ah la..br aku perasan..kami nikah 31.5..so tiga2 angka tu ade kat dua2 tarikh tu...serious aku xperasan selama ni..anniversary thn 2012 iaitu lbh krg 1bln 1/2 sblm arwah tinggalkan aku, dia wish aku ngn ayat yg lbh kurang cmni..hepi anniversary my dear wife..sy harap hubungan kita akan kekal selama2nya..sy sygkan awak lebih dr sy sygkn nyawa sy..sy xbleh hidup tanpa awak..

tulah ucapan terakhir dia utk anniversary kami yg terakhir...dan aku xsempat nk terima wish utk anniversary pernikahan kami pulak..ms 31.5.2012 aritu aku sedih sgt..mlm 31hb tu aku nangis sepuas ati aku..sampai bengkak2 mata aku..ada masa aku rs aku xcukup kuat nk hadapi ujian ni..ntahla..setiap hari aku mohon pdNYA agar berikan aku kekuatan utk menempuh ujian yg Maha Hebat ini..semoga satu hari nnt aku akan jd lebih kuat dan semoga cinta kami bersatu kembali di SANA..Amiinnnnn....

No comments:

Post a Comment